Det vänder snabbt

Från att vara strålande sol till att ha ett riktigt dagsregn, jag föredrar solen!! Jag måste erkänna att motivationen inte blir på topp när regnet piskar mot fönsterrutan, helst av allt så skulle jag vilja mysa ner mig i soffan med en filt och en stoor kopp med varm choklad.. Kanske en bra film och lite godis förstås ;) . Men soffläge blir det inte, hur mycket jag än önskar det, strax så ska jag ge mig ut till mina små godingar. Pyssel mys och blöta uteritter står på dagens schema. Jag vet att varken Locantus eller Nita klagar på regnet, sååå det är bara för mig att bita ihop:P

Igår em tittade jag & Jonna på Fia när hon red Roddan.Det såg mycket fint ut, tycker vi =) Tänk då sedan, när han har fått lite mer muskler och kan lite mera WOW vilken häst det kommer att bli!





Maximus finns bakom många topphästar, han hittar man två gånger i andra led hos Roddan =)
Och precis som maximus är Roddan skimmel!


Ha en toppendag i regnet ;))
// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0