Det finns ju lite annat emellanåt också

I torsdags passade jag på att gå en hel timma på A6 på efter jobbet! Det var trevligt om än något stressigt :) Jag hittade massor med saker som jag bara ville ha. Men så är det ju alltid...min vill ha lista är väldigt lång... Men med tanke på kostnader kring hästarna med träningar och tävlingar så får man hålla i den lille plånkan och prioritera.

Min shoppingnota gick loss på hela 249 kronor!!! Ojojoj ;) men vad glad man blir av lite vanlig hederlig shopping. Jag handlade vanliga enkla svarta pumps shopping experten Linda sa till mig att det var ett mycket bra köp =)...å en t-shirt på rea. Med en häst på(mest för att reta jobbakompisarna)...hihi!!

Jag hittade en jättefin prydnadsgrej!! Så fin, men den kostade 1200 så jag fick avstå den. Tur att det är jul snart!! Jag tog bild på den, tänkte lägga in den lite senare. Å apropå shopping....Ida och mamma ska till Ullared i morgon. Jag är SÅ avis!! Jag vill också!!! Men jag ska nog dit en gång innan jul och kitta på mig julsaker till min lägenhet, längtar efter att få pynta upp med ljus av alla dess slag...stjärnor och tomtar. ÅÅÅÅ älskar julen!!

Ikväll ska jag trimma Izno på banan...eller snarare sagt direkt efter jobbet i dagsljus;). Sen ska jag klippa klart honom...sen blir det en sväng till gymmet. Jag har inte varit där än i veckan. Haft sån träningsvärk;P...så igår blev det kilovis med godis framför Robin Hood filmen;P.

Jag kan ju aldrig nöja mig med att äta 5 godisar....utan jag ska ju alltid äta tills jag mår illa och har ont i magen. Jag känner ingen som har ett sånt GODIS-begär som jag....usch usch.

Ha en toppendag!! Det ska jag ha, en riktigt sockeravvänjningsdag :P

KRAAAAM å carpe diem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0