Äntligen :)

Nu har jag äntligen städat klart, hade turen på min sida och har haft ett otroligt bra sällskap.. Milliiws <3
Men blir bara ett snabbinlägg nu, för älsklingen min har lagat wook, muums!

Resultat:










Rätt nöjd med mig själv faktiskt. Städat och tvättat på min lediga dag :) Nu återstår det bara lite tvätt och byta sängkläder... Finns inget bättre än att somna i lite stela nytvättade sängkläder... jaja sluttjatat om städning och tvättning.

Imorgon blir det jobb till 16.00 sen ska jag till stallet och skritta bubben. Han är mega pigg nu, har rymt ett flertal gånger. Inte likt han, men tror att han har lite för mycket överskottsenergi :P Även om det är lite jobbigt att ha en rymande häst tar jag det bara som ett friskhetstecken. Är så sugen på att hoppa och rida som vanligt igen, var ett tag sen man gjorde det nu. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge :)

Nähä nu ska jag ta och dricka lite kaffiiiii..
Ha de bäst! Puss & Kram cykelram ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0