Underberg vs Blåbärssoppa

foto0095 (MMS)

Har nu hinkat i mig mängder med blåbärssoppa.. Min annars stenhårda och tåliga kista har ballat ur och leker fast & furious... Mamma gav mig två flaskor av Underberg,,, ARGH jag drar mig för att ta dessa små äckliga.. Därför så har jag nu hängivit mig till soppan... Jag hatar verkligen att vara sjuk... jag är trött i kroppen, heelt matt, men hjärnan är i full gång och jag blir rastlös direkt. Så nu får ni hålla tummarna för mig,, jag har VERKLIGEN INTE tid med att inte göra ett skit,, eller rättare sagt bara göra skit ;)) /// Ida the queen of sickness



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0