Tiden bara rusar på

Det går så himla fort, än det ena, än det andra ska fixas och donas med. Jag ( Ida ) kommer vara mindre aktiv här på bloggen nu i och med att det är så mycket att göra med planering inför bröllopet. Det är jättekul och spännande, nu är nästan alla förberedelser klara. I alla fall de som kan göras just nu.

Den kommande veckan kommer att ägnas mycket åt övning på min frisyr och bröllopsvalsen. Jag kommer också att försöka hinna med flertalet promenader, ansiktsmasker, peeling av kroppen och så givetvis någon tur på mina små hästar. Nu när det är så mycket att stå i, får hästarna stå tillbaka lite granna. Små korta ridturer står på schemat, jag måste säga att det är svårt när man måste brottas med sitt dåliga samvete. Att dra ner på stalltid för att hinna med allt annat är inte så lätt. Tur som jag har så stöttar Jonna L och Sandra mig i detta och dövar mitt dåliga samvete mycket bra =D
Jag ska också hinna med att gå till viktväktarna på tisdag, jag räknar points nu, för att jag vill tappa ett par kilon till nyår. Jag är väldigt nöjd med mig som jag är, men två små kilon gör så otroligt mycket =)


Puss på er

// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0