En kul sak,en tråkig sak å så lite annat.

En sak som är JÄKLIGT kul!

Ida ska gifta sig, det tror jag Fia att de flesta vet vid det här laget. Vi hade möhippa igår, det var KANON verkligen! Alla dessa goa tjejer och massa roliga aktiviteter.  Det bästa car relaxen tycker jag!! Det tänker jag göra snart igen kan jag säga!!!  Vi tjejer kom in där och var lite småfrusna efter att ha gjort 5-kamp och varit ute mycket. Sjönk ner i den varma poolen och bara slappade och pratade åhhhh. härligt! Idag är vi nog alla lite slitna dock, men det var det absolut värt för vår Idas skull!!!

En sak dock som gör mig JÄVLIGT(ursäkta språkbruket) FÖRBANNAD!!!!!

En kille jag känner fick sin häst sönderskuren av någon sjuk männsika!!! Jag blir så J**la ARG av djurplågeri!! Stackars häst och stackars han som äger hästen, till råga på allt var det en mycket fin häst!! USCH för den personen som skar honom!!! Det kommer ta ett halvår för denna stackars häst att bli bra,om han blir bra!! Hoppas de hittar den skyldige för han eller hon behöver hjälp!!


Nu snöar det ute för fullt. Mamma och pappa ropar på mig att jag ska komma ut och hjälpa till att skotta, sjävklart ska jag göra det. Det snöar verkligen MASSA, helt ok för mig bara det inte blir som förra vintern för det var lite väl mycket tycker jag.

Idag var det första gången på länge som jag kände en stark längtan till hästarna och ridningen. Så fort jag slog upp ögonen tänkte jag staaaalet ;). SÅ HÄRLIG KÄNSLA. Tur att den dyker upp emellanåt dessa vintertider när allt är omständigt och tungt!

Jag har hållt på med träningen ordentligt nu ett tag. Jag har fört dagbok på hur jag har tränat. På måndag ska jag göra kostupplägg med en expert och få tips på träningen. 

Jag måste erkänna att jag är fascinerad av människokroppen och hur man påverkas av träning, sömn och kost osv....MYCKET intressant.

Nehe bäst att hjälpamor och far!! Ha en toppen dag!!! LEV LIVET VARJE DAG!!!! Såmycket du bara kan;) det gör jag!! KRAAAAAM


 
denna bilden ville bara hamna på sniskan men jag kan säga att det är stallet. Och jag tycker att dessa tvåbilder är en rätt bra beskrivning på hur det är såhär års...eller hur ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0