Åååååå snö <3

När jag vaknade idag var det helt vitt utanför. Här i Svarttorp har det kommer mängder!!! Genast sätter pirret igång i magen... Ååååå JULEN ååååå Nyår <3 <3 <3 <3 Jag längtar såååååå!!!! 

Alla mina små söta tomtar som längtar ut från garderoben, julgran, julgardiner, plädar, kuddar ååå myyys =)
Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR julen, så många fina minnen jag bär med mig efter alla år... Så fint som mamma alltid har haft hemma, med gottebord, hembakt godis, pepparkakor, julmusik, glögg och återigen myyys =)

För mig är inte julen massor med presenter, julen är en tid för att njuta med sina nära & kära.. Skapa stämning och mys på maxad nivå =) Givetvis är paket sååå roligt när man är liten, men nu när man blivit lite mer vuxen är det roligare att få en present lite mer spontant =)


Nyår.. åååå jag blir tårögd när jag tänker på min & Rikards stora dag, hoppas av heeela mitt hjärta att det är snö då. Och tänk så många av mina nära & kära som kommer vara med och glädjas med mig och min livs största kärlek <3 <3 





Så här såg det ut förra året hemma hos mig & bejbi... I år är det ett helt hus som ska pyntas istället för en etta =)

Kram på er alla // Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0