Update

Jaha då har denna vecka kommit till sitt slut. Vi har hunnit med massa roliga saker i stallet. Ida har tävlat. Jonna och jag(fia) har varit iväg med Manne(min 4 åring) och Roddan. Vi åkte till min och Idas farbror Lasse Berglund. Väl där hoppade vi en liten bana. JÄTTEBRA socialträning var det! Som tur var bad jag pappa att lina Manne en stund innan jag satt upp. HEEEIIIIBABBERIIIBA det gick undan på linan. Gnägg och frust, alla möjliga konstiga galoppvarianter, svansen låg som en kringla på baken. Handen på hjärtat, han såg riktigt skojig ut!!!  Efter den lilla stunden på linan hoppade jag upp. SUUUUPER fin var han. Kvik från marken och riktigt fin i galoppen idag. Roddan skötte sig också kanon. Han hoppade alla läskiga hinder utan att blinka! På onsdag ska vi åka iväg igen, vi får väl se vart det bär av då=).
Vi väntar med spänning på att Licala ska föla. Hoppas hoppas att det blir ett sto. Jag har redan funderat ut vad jag ska ha för hingst på henne sen när hon blir 3=), sen har jag funderat ut vad hon ska heta också. Men man brukar ju säga, den som väntar på nåt gått.

CIAO 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0