Träning & besök m.m.

Idag har det hänt mycket saker, Locantus har fått nya skor & en välförtjänt vilodag, likaså Legende har fått vila. Jonna Sundgren har ridit Fanny och det gick riktigt bra, hon ska även motionera Locantus imorgon åt mig eftersom jag ska iväg på konferens i två dagar. Jonna L red Roddan med mig som ett extra öga på marken. Vi använde oss av mycket bommar i dagens träning och Roddan skötte sig väldigt bra. Jonna har börjat öva sidvärtes rörelser med honom nu och han blir bättre & bättre för varje gång =) Nästa träningspass så ska Roddan få börja känna lite på galoppombyten och det ska bli spännande att få se hur detta kommer att utveckla sig.

Vi har haft besök idag också, Mona Melvold kom upp till stallet och tittade på hästarna & hundarna. Det var ett mycket trevligt möte och vi hade mycket att prata om =)

Det händer mycket framöver. På onsdag så skall vi ha banhoppning hemma. Linda kommer att hoppa Isadora,Emilia tar med sig Sighten, jag ska hoppa Locantus, Fia med Manne och Jonna på Roddan. I helgen skall Linda & Sandra tävla i värnamo och nästa vecka så åker vi upp till Anita Sande för att träna, det ska verkligen bli suuuuuperkul =D Så mer kommer om detta!!



Anita Sande Hamburg Derby



// Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0