Tävlings Torsdag

Idag har Hakarsps ryttarförenings årliga tävling gått av stapeln, många fina ekipage på både stor häst och ponny har man fått se =)  Lisa Björck red sin ponny, tyvärr hann jag inte se hennes rundor =( men två fina ritter var det och resulterade i en andra plats i LB GRATTIS LISA =)

Lindas syster Emilia red Out of sight, Lindas förra häst, det såg riktigt fint ut, både knoppad man och fin ridning.

Själv red jag Locantus och ja vad ska man säga?? Jag bara älskar den hästen!! Han är verkligen heelt underbar. Vi var felfria i båda klasserna idag och känslan med honom blir bara bättre för varje dag jag får sitta på honom =)

Imorgon ska jag & Locantus ut och "lulla" i skogen, sen i helgen bär det ut till öa för min del. Så Millan ska galoppträna Locantus i helgen åt mig... Millan du är toppen <3 <3

    // Ida

Fia & Locantus



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0