Framtidens stjärnor

Vi har mycket spännande hästar på tillväxt i stallet just nu. Vi har mina fina ettåringar, Vip Win´s Mighty Heart, han är min & pappas egna uppfödning e: Heatbeat. Sen har vi Pour l´amour som jag & pappa har importerat från Tyskland. Pour l´amours mamma har gått svår hoppning och är undan Calido I. I pappans stam finns både Pilot och Stakkato. Fia har en jätterevlig 4-åring e Camaro M, mamman är ponny som har gått svår hoppning. Armani Breezer som han heter är en spännande individ. Och vi har redan få se prov på att han kan hoppa =)
Tanken med honom är att Fia ska komma ut med honom på några 1meters hoppningar i år.

Nu till helgen är det beräknat att Licala, vårat avelssto ska föla. Hon är dräktig med Camaro M och det är pappa, Fia och min sambo Rikard som ska ha detta ämne tillsammans :D ,,, Det ska bli väldigt spännade & se vad det är som kommer. Det viktigaste är givetvis att fölet är friskt, men det hade varit kul att få ett sto =) Och om det är ett sto som är frisk & rättställd så kanske det i framtiden hade varit väldigt spännande att betäcka det med Cardento...... Men såklart det är långt till dess och vad som helst kan hända =)

  // Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0