De som får allt att fungera

Oftsast när man hör, läser & pratar om utveckling/resultat i hästsammanhang så är det bara hästen/ryttaren man lägger fokus på. Men bakom alltihop finns det oftast en enorm backup med vänner och familj, som i ur & skur stöttar och ställer upp. Därför tänkte jag skriva ett par rader om våra spindlar i nätet =)

Pappa <3: Han är verkligen världens snällaste, han ställer upp jämt och inte bara för mig & Fia utan för alla i stallet. Det är också han som ger oss en välbehövlig kram när allt känns jobbigt och motgångarna har varit närvarande. Pappa vet mycket och har lärt mig så mycket saker... Och hur många gånger har man inte fått höra från pappa - Vad var det jag sa??!!!

Mamma <3: Vad skulle vi göra utan mamma?! Hon kan mycket och kommer med tips och ideer när idétorkan är ett faktum. Hon fixar med lastbilen, blomlådor kring stallet, ja höjer mysfaktorn helt enkelt =) Hon är också den som brinner för kennel vip win´s och har gjort det möjligt att både jag, Rikard,Sandra,Sven,Fia,Johan har så fina och trevliga hundar

Sven: Sven är en av de som står bakom oss, han kör lastbilen när pappa inte kan. Och följer med på tävlingar och ställer upp i ur & skur. Han är också  delägare i Fanny som Sandra rider och utbildar.

Rikard: Kör hö, traktor,sätter staket,, jaa gör som som vi tjejer tyckerär tråkigt. Han är också alltid med när jag tävlar, han stöttar & peppar.. Min fina Rikard <3

Millan <3 : Hon stöttar, peppar, väger hö och motionerar hästarna. Hon är en riktig klippa!! Det som gör Millan extra unik, är att hon alltid ser det lilla extra hos varje häst. Hon älskar hästar vare sig det är Iznogood som går 130 eller Eastwood som är gammal och grinig =)




Jonna Sundgren: Stallets tuffing, ger sig inte i första taget. Då ska även tilläggas att hon är ödmjuk och konsekvent. Hon är inte rädd för att ta i och vi är mycket glada för att hon finns med oss i stallet =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0