Underbara dag!! =D

Sitter i solen och njuter, jag, mamma & pappa har precis kommit hem från seminstationen. Licala har seminerats idag och vi ska tillbaka på Torsdag igen. Jag väntar just nu på farmor & farfar, vi ska åka till Gränna och äta lunch. Efter det ska vi åka och titta till ettåringarna. Kameran är laddad, så jag kommer lägga in bilderna ikväll. Jag är ganska seg idag, förkyld och dessutom så blev det ganska sent igår. Jag, Linda & mamma jobbade med inbjudningarna till bröllopet <3 <3. Tack Linda, för att du hjälper mig så mycket!! Du är guld värd <3 <3



// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0