Tävlingar i Bratteborg

Idag har jag tävlat i Bratteborg, det var Linda, jag, Rikard & pappa som åkte ihop. Jag måste säga att jag var riktigt impad av att Linda hängde med, med tanke på att hon hade varit chafför åt Joel till kl 5.00 på morgonen =) Men halv åtta som bestämt rullade Linda in på gårdsplanen hemma, bra gjort Linda!!! :D 
Bratteborg hade anlagt en ny ridbana som var jättefin, idag var det Bo Norell som byggde banorna och de var kanon, bra flyt och inga tittiga hinder. Locantus var för dagen väldigt fin, på framridningen var han lite tittig och det resulterade i att han var lite trög. Men väl på banan gick det kanon och vi red en felfri runda med bra flyt =)

I andra 1meters hoppningen så blev Locantus laddad, han bockade på framridningen och sög tag i hindrena som tusan inne på banan =D . Vi fick ett par nära lägen, men han är väldigt rädd om sig och vi red felfritt denna gången också!



//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0