Påhittiga mamsen =)

Mamma hon kan det mesta, hon har en väldig fantasi och är enormt kreativ. Hon fixar & donar inför mitt & Rikards bröllop, allt ifrån olika kakverk till inbjudningskort och dukningsförslag =) Mammas största intresse är hundar, men hästar är något som hon också har intresserat sig för i tidig ungdom. Det är exempelvis mamma som ska ha Licala till förfogande för föl till nästa år =).

Jag har tidigare berättat i bloggen om Ester, mammas Dandie tik som ska få valpar. Nu har dom kommit, det blev tre stycken två hanar & en tik. Jag fick en bild av mamma på valparna, men den gick inte att ladda upp, så jag ska ta ett nytt foto så att ni kan få se dom små.  Men jag har en fin bild på Isak, valparnas pappa =)... Nu till det som jag var inne på tidigare i inlägget, kreativitet!! Ni kan inte ana vilka namn valparna har fått, hahahaha jättekul faktiskt...... Ceasar Cpjut, Calle Cula & Cajsa Convalj =D



Isak, heeelt snöig i sin lurviga päls =)

//Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0