Mysdag <3

Idag har Sandra tagit studenten, hon var så fin i sin vita klänning & studentmössa =) Alla var vi & grattade henne och välkomnade henne in i vuxenlivet =). När Sandra gav sig iväg i studentvimlet så åkte jag,Rikard & Fia upp till stallet. När vi kom dit så blev jag jätteglad! Fia hade fixat allt åt mig, så jag kunde ägna min tid till att borsta och massera Locantus under värmelampan. Han riktigt njöt, jag tror att mulen var 3 dm lång =) .Sen passade jag på att pussa lite på Carlito <3 <3, han är verkligen en liten pussgurka =)

Imorgon skulle jag ha tävlat i Vimmerby, men vi fick ställa in den tävlingen. Pappa tyckte vi skulle åka till bratteborg istället. Och jag måste säga, Eva Larson är verkligen supertrevlig! Jag ringde till henne och efteranmälde och hon har ett väldigt bra bemötande =) Imorgon så ska jag & Fia rida ut med hästarna, sedan ska jag, pappa & Sigge åka och avmaska ettåringarna. Ser fram emot att få se båda två, om dom har vuxit något sedan jag såg dom sist. På kvällen så ska jag & resten av gänget mysa hemma hos Fia och jag misstänker att det kommer att bli mycket hästprat =)

 Sandra & Cinna, såå fina båda två =)

// Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0