Jonna & Ramses

Ramses var från början min, han föddes i bårarp hos min farfar & farmor.Det var många som tyckte att han såg väldigt rolig ut eftersom han är prickig. Det var också vissa som inte trodde att det skulle bli någon hopphäst. Just för att han ser så annorlunda ut. En gång när jag tävlade i Alingsås, så kom en tant fram till mig & sa: Du tjejen! Jag måste bara säga att din häst är så ful så att den är snygg...... Det är nog den mest lustigaste kommentaren jag har fått genom åren. I många år har jag haft så roligt med denna väldigt speciella häst, men sen några år tillbaka så är det Jonna som äger Ramses. Jag måste säga att de är lite som lång & lerhalm, lika knasiga båda två och nästan alltid glada :D ,, De har tillsammans vunnit massor med pris, för när de är med och rider felfritt, så är de nästan oslagbara.

Ramses har haft lite semester, men är nu på G igen. Och jag hoppas att jag få se Jonna & Ramses tävla snart =) Vore sååå roligt att få ha med dem till Tingseryd detta året också!!! Måste säga att jag älskar båda två <3 <3 <3 <3 <3 <3



// Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0