Anita Sande

Idag rullar lastbilen upp till Hallstahammar för hoppträning, det är jag,Sandra & Jonna som ska träna. Fia ska följa med och fotografera , och självklart lär man sig massor av att bara vara med och titta på =). Förra gången var det Sven som var snäll och körde, pappa var hemma då men satt med telefonen mot örat hela helgen för att höra hur det hade gått =D Så denna gången följer pappa med och det tycker vi ska bli så mysiiiigt <3 Locantus är redan riden idag och han är ju helt lovely som vanligt <3 jag är käääär i honom ;)

Nu ska jag göra Julia Larssons naglar och Sandra mockar & fixar i stallet under tiden, sen bär det iväg =) Weeeeiii vad roligt det ska bli!!!! Anita är lite utav min idol, hon är så ödmjuk och har en fantastisk inställning till både hästar och till sina elever... Jaaa, jag kan bara säga att hon är bäst helt enkelt.

 Det kommer att bli Roddans första övernattning så det ska bli så spännande att se hur det påverkar honom. I helgen ska jag tävla Locantus i Vimmerby, vi ska starta 110 cm för första gången, så håll alla fingrar & tår för mig =D Sandra har också hoppat fanny för första gången igår och det gick verkligen suuuper =)
Uppdatering om träningen kommer senare....


Min idol =D

Kram på er alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0