Kära tomten hoppas du ser detta

Jag brukar inte vara speciellt materiell av mig. Får idéer som köpstopp i 4 veckor för sakens skull, går runt med mobilen tills den verkligen inte fungerar längre.....osv.

MEN JAG VILL SÅ GÄRNA HA.....(det är så liiite)

1. Nya ridbyxor(tränings och tävlings)



2. Nya jordpurs




3. Doftljus som heter Clean cotton yanke candle.



4. Falsterbobiljetter


5. En ny tävlingskavaj



6. En mixer(måste inte nödvändigtvis vara rosa eftersom jag inte ens gillar den färgen)


7. Nya jeans



8. En ny luvtröja

9. Träningspengar så jag kan åka upp till sthlm och Anita oftare

10. Bath(till Thailandsresan)



11. Målerigrejer



Aaaa det var ju det....kommer säkert på nåt mer.

För övrigt vill jag bara påpeka att jag numera är för gammal för julklappar. SÅ TACK SNÄLLA rektorn för att jag fick 200kr presentkort på akademibokhandeln så jag kan köpa mig något riktigt fint!! Det lär ju va den enda klappen jag får så =)

// Fia the oldie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0