Jag struntar i om det är snö och vi inte kan köra med släpet för tillfället


Jag Fia har suttit med familjen i över en timma och hinkat i mig kaffe. Det var inte dumt det kan jag säga. Nu sitter jag här framför datorn och är JÄTTE taggad. Jag är den enda som håller igång hästarna i stallet just nu. Jag och Jonna.S. I och med det så blir det så himlans svårt för mig att rida ut. Å så måste pappa åka med kärran till besiktningen innan vi kan köra med den.

Meeeen jag skiter i det nu, jag trotsar allt och jobbar hästarna på banan hemma. Roddan på linan och Manne ska jag sitta på idag ;P. Shiiiit detta ska bli möe spännande =).

Ikväll ska jag bänka mig framför tvn och titta på hoppningarna från London. Man kanske skulle fixa biljetter och åka dit och se det live nästa år :). Jag har varit inne på iden förut., men sen när hela året flyger förbi så hinner man glömma =).

Nu ska jag titta lite på ridsports webtv från London, en typiskt sätt för mig att bli peppad=) dröööömma lite!!

Ha en toppendag! Förresten slå på eurosport ikväll. Alla tider finns på ridsport.se.

KRAAAAAAM <3 Fia


Ida och Biggan vid lilla kaffestunden



Manne i hagen <3



Min lilla plutt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0