2011

Startar med kärlek <3 och enligt mina förhoppningar fortsätter så <3.

Vi kommer fira in 12 slaget lyckligare än någonsin. Familjen och 110 gäster till!! Sen ska vi arbeta med hästarna i ett par månader, flitigt och sen i februari när jag och Ida fyller gyllene 30 då bär det iväg ;). Fast det är ingen 30års resa direkt utan mer än bröllopsresa.








Jag kan känna den pirriga känslan bara jag tänker på att det snart bär iväg. Man packar allt dagen innan (det som man förberett i flera veckor. olika klädkombinationer på så lite kläder som möjligt för att få plats med massor i bagaget hem). Man åker till jobbet, går runt där som en äggasjuk höna.

Sen framåt eftermiddagen far fjärilarna runt i magen. Har jag med mig allt?? Mp3,pass,pengar,telefon och allt annat??? Sen träffar man sina underbara vänner och inser att man har två fantastiska veckor framför sig.

Man kliver på planet iväg från kyla och mörker, kliver av planet i värme och ljus. ÅÅåååååå vad jag längtar!!

Sen sitter man där på en vacker ö med vit sand och fötterna i det turkosblåa vattnet och tänker....är detta sant??? Ta tillvara på den härliga känslan nu!!

Jag vill bara säga ett stort tack till de människor i min närhet som ska hjälpa till att sköta hästarna på nyår och när vi är i Thailand. Jag kan inte tacka nog känns det som.

Men iaf TACK TACK TACK <3

Ha en fin dag!! Kraaaam Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0