Vi hade iallafall tur med vädret =)

Dom här dagarna har varit grymt hektiska, jag & Rikard har fått flytta till Hakarp eftersom vi har sålt lägenheten. Allt är inte riktigt klart ännu utan jag ska fixa det sista idag. Mamma, morfar & mormor har hjälpt till att flyttstäda lägenheten! Stort tack!! Det är mycket mer att göra en vad man tror. idag ska jag städa ur förråden, Fia ska få hjälpa till eftersom det mest är hennes grejer från det att hon bodde där för massor med år sedan :P .. Sedan måste jag säga att jag & Rikard har tur, för vi har verkligen så många underbara vänner som ställer upp, både Joel & Henke har hjälp till med att bära de tunga sakerna som jag inte orkar......

Igår så blev det klart med fotografering till bröllopet, Emma appelqvist ska vara med och fota =) Hon är verkligen jätteduktig! det vet ju alla som har sett hennes bilder från tävlingar och annat också givetvis =D Tiden rullar på så himla fort och det är massooor som skall göras, jag måste erkänna att saker o ting känns lite stressigt just nu... Men jag hoppas att det kommer lugna ner sig snart, nu när allt kommer bli klart med lägenheten & så...

Sitter just ni i köket i hakarp, regnet verkligen öser ner!!! Tur att jag redan har hunnit rida Locantus =) jag & Jonna motionerade Locantus & Ramses ute i skogen idag, som vanligt är hästarna otroligt lyckliga och tillfreds! det märks väl att de trivs med att få vara häst ibland, utan att ställa höga krav alltid när man rider =) Nästa vecka ska jag tävla Locantus i Aneby, farfar ska följa med mig och det ska bli såååå roligt =)


Sofia & hennes förra häst Nisse


Sofia & Nisse igen =)


Licala & jag när hon var 4 år =)

// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0