Pappa rules!!!!!!!!!

Idag när jag skulle rida Locantus, så bad jag pappa hålla i honom eftersom Locantus ibland blir lite pigg när jag ska hoppa upp..... Då tog pappa min hjälm och sa att han skulle rida Locantus!!!

Både jag, Fia & Jonna S blev skiiiitnervösa..... Jag menar pappa har inte ridit på mååånga år och han har ju inte världens bästa balans.... HUGA!!!

Men det sitter verkligen i ryggraden, pappa hoppade upp som ingenting! Vi har F-N världens coolaste pappa!!!!!
Jag sprang & hämtade mamma och hon fick till och med en tår i ögat <3 <3 <3

 
Pappa is da king =D



<3 <3 <3

Hugs & Kisses Ida


Kommentarer
Frida

Han är cool den där Fadern ni har =)

2010-08-02 @ 11:16:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0