Måndag... oyees it is

Sitter hemma i Hakarp, ja just i Hakarp... jag & Rikard ska bo här i ett par veckor till, vi väntar på att få flytta in i vårt drömhus i svarttorp... Jag måste erkänna att det känns som man är 16 år igen, när pappa härjar upp en tidigt på morgonen bara för att!!  Det är mysigt att bo här, men samtidigt så längtar jag efter att få flytta till vårt egna hus och få pyssla & dona... Sedan är det ju inte så extremt roligt att bo i en kartong heller för den delen... Idag har allt kännts riktigt som en Måndag... ooo måndag är det med, seg & trött har jag varit idag... Som tur är så finns det små ljusglimtar i vardagen,, lilla Jonna, Fia & Rikard som rycker upp en när allt bara känns tråkigt & jobbigt...

Planeringen inför nyår är i full gång och det är inte speciellt långt kvar nu, tiden går så fort och det är sååå mycket att fixa... Emma Appelquist har varit här och hälsat på idag, vi har pratat lite om fotograferingen som hon ska sköta under hela bröllopet.. Emma är verkligen en spontan & suupergo tjej och jag tycker att det känns jättekul att hon skall vara med och föreviga våran stora dag =) 

Mitt i flytt & planering så ska även hästarna skötas, pysslas och det ska tävlas, tränas m.m. Klart att allt tar sin tid och jag önskar att det hade funnits 48 h på ett dygn... Imorgon ska jag ringa prästen, för nu skall programmet i kyrkan planeras osv....  Jag håller också på mitt i allt att hitta en fullständig outfit till nyår... o det är inte smidigt direkt,, det är nästan så att jag känner för att gifta mig naken hahahahahaha.... skämt åsido...... Jag längtar verkligen och ser fram emot att få bli Fru Holm :D

Nähä nu är det dags för mig att hjälpa mamsen med maten.... sen blir det att sova, för jag & älsklingen Jonna L ska rida vid 7 imorgon......


Jag är så lyckligt lottad som har träffat en sådan fantastisk person som min Rikard,, som jag kommer att få åldras tillsammans med.... Som dessutom kommer ta hand om mig när jag blir gammal & senil ;))




Marie, jag & Linda <3 Marie & Fia ska vara mina tärnor & Linda ska vara toastmadame på min & Rikards stora dag <3 <3 <3

Pussar & Kramar Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0