Locantus <3

Igår hade vi besök i stallet av Sofie Ejlefur, våran hästmassör/kiropraktor. Hon kände igenom och masserade Locantus... Locantus är väldigt rolig att titta på när han får behandling, för att han visar precis vad han tycker om... Hans överläpp blir nog 5 cm lång och jag skojar inte.. han ser ut som en myrslok hahahaha =)
Idag har vi tagit det lungt, imorgon ska vi rida ut en sväng i skogen och på fredag blir det tävling i Eksjö.. Det ska verkligen bli suuuuper kul =)

På tal om nåt helt annat, jag läste på expressens hemsida att en massa djur i Tidaholmstrakten har blivit skurna i underlivet.........Arghhhh jag blir så förbannad,, måste var helt otroligt sjuka människor som plågar djur!! Jag har alltså tusen saker som jag skulle kunna göra med en sån jä-l.......

Nog om det... Nu har jag och bejbi fixat klart i lägenheten, imorgon kommer en tjej och kollar på den, hoppas, hoppas att hon vill ha den =) Vi har så mycket att styra med nu inför alla saker som ska hända detta året.. Planeringen för bröllopet är krävande, men mycket roligt... jag & bejbi har börjat plocka fram massor med riktigt dansanta låter till bröllopsfesten och vi har även tittat på lite musik till kyrkan =) såååå spännande!!!
vi har också betstämt ring åååååå den är så fiiiin <3 <3,, jag längtar såååå mycket =D
Vi har också börjat skriva lite på programmen, och gjort en preliminär bordsplacering weiii vilken fest det kommer att bli!! =)

Jaja, nu ska vi kolla på filmen farsan och så väntar jag på att Linda ska ringa och berätta för mig hur det har gått för henne på Christoffer-träningen =)



puss på er alla // Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0