Härliga Tisdag =D

Idag har varit en riktigt bra dag! Jag har hunnit med massor idag!! =) Morgonen började på bästa sätt, en härlig ridtur på min lilla tönt Locantus <3 hahaha man kan inte tro att han är tävlingshäst när han springer & fjompar för allt möjligt i skogen... Jonna L & jag hade massor att prata om, allt mellan himmel & jord... suuupermysigt!!! Efter det har jag städat lite, sedan åt jag, pappa, mamma, sandra & Sven jättegod lunch som mamma hade lagat, mums :P 

Efter lunchen så bar det iväg till Vaggeryd för att kolla Roddan, det var så skönt att få veta vad det var för fel på honom, han har vrickat sig och kommer bli bra, det kommer bara att ta lite tid.... En stor sten föll från mitt hjärta, jag har alltid förmågan att ställa in mig på det värsta,, alltså så trodde jag att Roddan skulle sluta som köttbullar.. hahaha jag är verkligen draaama ibland :D  Det var lite kul i Vaggeryd idag också, jag tror att Florian tycker att jag är en riktig pain in the ass!! För att jag ställer tusen frågor... Men om man inte frågar får man ju inget veta!! Eller Hur?!! =)

Vi har hälsat på Mighty & Perra idag också, ååå så fiiina dom är =) De går på bete hos Anders & Gith och det betet är verkligen GIGAAANTISKT =) Så de är lite småfeta.... Men det är ju bara bra, ettåringar kan ju annars se lite skrangliga ut. Efter den lilla turen så har jag städat pappas bil och jag skojar inte när jag säger att det tog 20 minuter att dammsuga passagerarsätet... Jag tror att Oliver, pappas hund inte har någon päls kvar, för allt låg i sätet... Man hade kunnat sälja bilen och lura köparen att det var pälsinklädda säten,, hihi.....

Nu ska jag & Rikard ha myskväll, för jag drar till öa imorgon för tredagarsjobb....


Sylvester fäller inte lika mycket som Oliver som tur är =D


De här rackarna fäller inte alls... så är man pedant som inte gillar hundhår, men ändå vill ha en hund... Så är denna perfekt!!


Fia & våran egna uppfödning Juliette, förövrigt syster till Ramses


Nästa torsdag börjar träningarna för Micke karlsson, jag & Fia får dela på en plats... Och jag har sån tur att Fia ska till Florence... Så jag får träna =D Längtar jättemycket!! Jag har för övrigt valt att stå över Aneby-tävlingarna.. Jag vill hellre följa med & peppa Fia på DM:et =D

Kraam på er alla //// Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0