Ääääntligen!!!

Igår var vi och hämtade de efterlängtade cavalettiblocken. Jag skulle ju hämtat dem tidigare i veckan men de hade inte kommit då.

När jag var nere på Charlies i veckan tänkte jag köpa ett par fina kingsland ridbyxor som Nettan hade på rean. Men så blev inte fallet. Jag köpte ett par JÄTTEfina andra ridbyxor. Jag ska ha dem när jag tävlar nu i helgen....om det inte är för dåligt väder förstås. Det känns på något sätt som att sommaren är över för den här gången. Men hösten får man inte underskatta...hoppas hoppas vi får en lååång och solig höst!

Jag fick med mig ett häfte med massa övningar med cavalettiblocken. Jag har inte hunnit kolla igenom häftet än
, men det ska bli himlans kul att inspireras lite...om det är något man känner verkar bra! Så är det någon som undrar är det bara att fråga SOFIA cavalettikungen BERGLUND om hjälp...hihi!!!

Jag hoppade Izno i fredags..han var som en stålfjäder i avstampet!!! Och formbar som en playmoklump på backen =)=)=)=). Det känns himlans bra. Min häst har ett väldans humör som de flesta vet! Han rev en gång och följden blev två rejäla bakutsparkar!!!! Han är rolig den...hihi.

Nehe nu ska jag dricka Kaffi!!! Det är väl typ tredje koppen för denna dagen :S

Ha det toppen!!

KRAMAR Fia

p.s  Jag är extra tacksam idag=), läste någonstans om en tjej som sa att hon är hög på livet. Jag känner lite så idag=) d.s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0